Sponsordiner voor Zuid-Afrika

Beste belangstellenden,

Zoals u misschien al gehoord of gelezen hebt, gaan er leerkrachten van de WG vd Hulstschool en de Anne de Vriesschool samen met een staflid deze zomer naar Zuid-Afrika. Drie weken van hun zomervakantie investeren ze om in Zuid- Afrika een lokale school te ondersteunen. Dit wordt een mix van praktische klussen, leerkrachten helpen en uitbreiding van ruimte realiseren.

Een heel mooi initiatief waar wij graag een steentje aan bij willen bijdragen!  Op vrijdagavond 12 mei wordt er een 3-gangen diner bereid waar u van harte voor bent uitgenodigd. Voor slechts 15 euro per persoon (maar liefst meer) kunt u een plaats aan tafel reserveren. Deze reservering staat garant voor een gezellige avond uit met een heerlijk diner in goed gezelschap!

Na aftrek van de onkosten wordt het bedrag dat overblijft volledig besteed voor het project. Hiervoor wordt bij de school in Zuid-Afrika extra lesruimte gebouwd en de benodigde lesmaterialen aangeschaft.

Tussen de gangen door zullen de vrijwilligers een presentatie verzorgen waarin het doel van de reis toegelicht zal worden.

We rekenen op een grote opkomst, zodat we een mooi geldbedrag kunnen meegeven en op deze aangename manier deelgenoot worden van dit speciale project. Dus geef u vandaag nog op middels onderstaande antwoordstrook, en verzeker uzelf van een plaats. Opgeven kan tot en met 21 april.

Het diner vindt plaats op                             Vrijdag 12 mei

in de eetzaal van Heidebeek

Mussenkampseweg 32, 8181 PK Heerde.

De Inloop is tussen 19.00 en 19.15 uur. Het diner start om 19.30 en duurt tot ongeveer 21.30.
Bij binnenkomst kunt u het sponsorbedrag in de bus deponeren (alleen contant mogelijk).
Aan het einde van de avond zullen we het opgehaalde bedrag kenbaar maken en overhandigen aan de vrijwilligers.

We verwelkomen u graag op 12 mei tijdens het Sponsordiner Zuid-Afrika!!

Namens de organisatie,

Ronald Kole, ouder WG v.d Hulstschool (06 - 11052697)

Mirjam Gosseling, invalleerkracht gr 1/2 Anne de Vriesschool (06 - 12073584)

Antwoordstrook Sponsordiner Zuid-Afrika

(inleveren voor 21 april – Bij de ingangen van de WG vd Hulst school, de Anne de Vriesschool of mail het stafbureau: mjong@stichting-procon.nl)

Ja, ik kom naar het Sponsor diner met   …..    personen.

Naam:

Eventuele allergieën: